Tafeltennisvereniging Merwestad

Welkom op de website van t.t.v. Merwestad. Als vereniging staan wij voor gezelligheid. Onze sportzaal ligt aan de Maria Montessorilaan te Dordrecht genaamd Sport+.

Deze website zal informatie verschaffen over onze vereniging, nieuws, evenementen, competitie wedstrijden & teams, contactgegevens en nog veel meer.

groepsfoto t.t.v. Merwestad
Gezelligheid staat bovenaan
Wat zijn de mogelijkheden?
Recreatief

Binnen onze vereniging hebben wij een grote groep leden die alleen recreatief spelen. Hierbij rouleren we met elkaar en spelen we gewoon gezellig met elkaar op de vrije tafeltennistafels. Kom een keer langs en kijk hoe je mee kan doen zonder enige ervaring.

Evenementen

Elk half jaar organiseren we binnen onze vereniging een onderlinge competitie. Deze competitie duurt ongeveer 3 weken lang en wordt meestal gespeeld op de dinsdagavond. Deze onderlinge competities zijn altijd erg gezellig en een goede manier om iedereen te leren kennen.

Competitie

Wij hebben ook leden die graag het competitieve onderdeel in de sport willen beleven. Hiervoor doen ze mee aan de NTTB competitie afdeling West. Deze competitie wordt georganiseerd door de Nederlands tafeltennisbond.

Interesse gekregen?

Heeft u interesse gekregen om lid te worden van de vereniging? Kijk in onze agenda of neem contact met ons op en kom een keer vrijblijvend langs om kennis te maken met onze vereniging.

Team 1 Kampioen 4e klasse

Afgelopen donderdag avond is ons team 1 kampioen geworden van de competitie. Ondanks alle corona maatregelen en het terugtrekken van teams is het hun toch gelukt om de eerste plaats te behouden. Al was het nog erg spannend!

Er moest die avond minimaal 1 punt binnen gehaald worden door ons team. Onze geduchte tegenstanders van De Repelaer (de nummers 2) konden ook nog kampioen worden als zij met 5-0 wonnen. De eerste wedstrijden verliepen zwaar en waren spannende wedstrijden. Echter liet het punt nog lang op zich wachten. Uiteindelijk stond het 0-3 voor De Repelear en moest Menno tegen Jan. Ook dit werd een 5 setter en helaas werd het 0-4 voor De Repelear. Als laatste mocht Maurice tegen Paul en ook dit werd een zware wedstrijd. Maurice kwam 2-0 achter te staan, maar Maurice liet zich niet kisten en zorgde voor een gelijk maker en het werd 2-2. De laatste set heeft Maurice de sterren van de hemel gespeeld. Afwachten op de juiste kansen en ze benutten. Uiteindelijk won Maurice de wedstrijd van Paul en daardoor heeft Maurice het kampioenschap binnen gehaald.

Wij kunnen niet zonder jullie
Onze sponsor
Hoofdsponsor R.V. Bouw- en Timmerbedrijf
R.V. Bouw- en Timmerbedrijf

Wanneer u op zoek bent naar een aannemersbedrijf in de regio Dordrecht dan bent u bij R.V. Bouw- en Timmerbedrijf aan het juiste adres. Wij verzorgen met veel plezier een breed scala aan timmer- en bouwwerkzaamheden voor zowel particulieren als bedrijven. Dit doen wij het meest in de Drechtsteden. Zo hebben we in al die jaren al veel tevreden klanten geholpen in o.a. Dordrecht, Zwijndrecht, Papendrecht, Sliedrecht en omstreken.

Ga naar de website
Wilt u ons ook sponsoren? E-mail ons