Toch eigenlijk wel leuk!
Lid worden?

Heeft u wel eens zin om lekker sportief en toch ook gezellig bezig te zijn? Om eens uw hoofd leeg te maken en lekker een sport te beoefenen en een gezellig praatje te maken met verschillende mede sportgenoten? Ik zal u eens verklappen dat de sport die wij beoefenen geheel zelf te bepalen is naar hoe energiek en sportief u hem invult. Daarnaast is een gezellig drankje na lekker te hebben getraind ook niet mis.

t.t.v. Merwestad is een kleine toegankelijke vereniging met ongeveer 30 leden (18+). Wij zijn lid van de Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB) waardoor competities en toernooien kunnen worden gespeeld. Omdat niet iedereen (meteen) competitie wilt spelen, is het uiteraard ook mogelijk om alleen recreatief te komen sporten.

Voor onze vereniging is spelplezier misschien wel net zo belangrijk als de prestatie, waardoor zowel de beginner als de verder gevorderde zich thuis zal voelen. We zitten in het complex van Sport+ en na afloop kan je relaxen in de mooie, aan de voorzijde gelegen, restauratie van Mountain Network die tevens tot onze thuishaven dient.

Bent u benieuwd naar onze vereniging? Wij zijn laagdrempelig. Kom dus vrijblijvend een drietal keer zonder enige verplichting met ons kennismaken om te bezien of deze sport ook iets voor jou is. Inschrijven als lid is, indien gewenst, daarna pas aan de orde.

Op dinsdag- en donderdagavond vanaf 19:30 uur in zaal 1 van Sport+ aan Maria Montessorilaan 3 (Leerpark) in Dordrecht kan je bij ons terecht. Tot dan!

U kunt ook contact met ons opnemen door een e-mailbericht naar info@ttvmerwestad.nl te sturen of te bellen naar 06 – 29065013 (Gerrit Zwang).